Oznámení
Smazat vše

EcommerceWord Fórum

ECOMMERCE POKEC

Ecommerce trendy

Toto je jednoduché nadřazené Fórum
Dotazy
1
Řešení
0
Příspěvky
1

Ecommerce akce

Dotazy
1
Řešení
0
Příspěvky
1

PRODEJ NA MARKETPLACE
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

Amazon

Prodej na Amazon marketplace - výměna zkušeností, návody a tipy


Dotazy
4
Řešení
0
Příspěvky
4

Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0
PLATFORMY
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0
APLIKACE A SOFTWARE

ERP


Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0
LEGISLATIVA

Obchodní podmínky

Dotazy
1
Řešení
0
Příspěvky
1

GDPR

Dotazy
1
Řešení
0
Příspěvky
1
KATALOG PROFÍKŮ V E-COMMERCE

Affiliate

Affiliate systém je marketingová metoda, která se často využívá prostřednictvím webových stránek provizních partnerů. Jedná se o propagaci, která probíhá pomocí zpětného odkazu nebo banneru. Když zákazník provede objednávku přes tento odkaz, e-shop vyplatí svému affiliate partnerovi dohodnutý podíl získaných příjmů.
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

Analytika

Při rozhodování o změnách grafiky, sortimentu, funkcí nebo alokaci finančních prostředků do marketingových nástrojů byste měli spoléhat na správně vyhodnocená data, která jste nasbírali z různých částí webového prostředí.
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

Copywriting

Copywriting je proces tvorby textů pro reklamní účely na webových stránkách, blogových článcích, popiscích produktů, reklamních sloganech, bannerech a podobně. Jeho cílem je vytvořit poutavý a srozumitelný text, který efektivně podporuje prodej.
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

Emailing

Emailový marketing je jedním z klíčových prvků marketingového mixu, který umožňuje efektivní, rychlé a cenově dostupné oslovení vašich zákazníků nebo sledujících a udržování s nimi kontaktu. S možností personalizace se emailový marketing řadí mezi nejúčinnější nástroje v oblasti marketingu.
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

Expanze

Navzdory rychlému růstu českého e-commerce stále roste potřeba u českých i slovenských e-shopů najít nové příležitosti pro nabízení zboží a rozvoj podnikání. Pokud již trh, na kterém momentálně působíte, nedostačuje z nějakého důvodu, je čas zvážit expanzi vašeho obchodu do zahraničí.
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

Fotografie/Video

S online nákupy zákazníci nemají možnost osobně si prohlédnout zboží, proto je důležité zajistit, aby bylo vaše zboží co nejlépe prezentováno prostřednictvím kvalitních fotografií nebo videa.
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

Fulfillment

Fulfillment je poskytovaná služba, která zajišťuje kompletní servis od převzetí až po doručení balíku vašemu zákazníkovi. Tuto službu lze obvykle sledovat a kontrolovat prostřednictvím webové aplikace poskytovatele.
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

Grafika

Vzhled e-shopu hraje velkou roli. Jeho design má zásadní vliv na to, jak se zákazník cítí při prohlížení stránek a jaký dojem si odnáší. Prvních pár sekund je klíčových, protože to je čas, kdy se utváří první dojem. Proto je nezbytné zajistit, aby vzhled e-shopu zaujal zákazníkovu pozornost na samém začátku.
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

Komplexní služby pro e-shop

Hledáte odborníka, který by pro vás vytvořil nebo převedl váš e-shop z existujícího řešení a správně ho nakonfiguroval? Potřebujete pomoc s budováním značky, tvorbou grafiky, doporučením vhodných doplňků a možná dokonce i školením? Zde najdete frofíky, kteří tyto schopnosti mají.
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

Linkbuilding

Linkbuilding je strategie optimalizace vyhledatelnosti webových stránek (SEO). Tato metoda je zaměřena na budování kvalitní sítě zpětných odkazů z důvěryhodných webů, a to s cílem zvýšit návštěvnost a zlepšit pozice ve výsledcích vyhledávání. Jedná se o dlouhodobý proces, který vyžaduje aktivní úsilí a soustavnou práci na získávání relevantních a autoritativních odkazů. Pouze kvalitní zpětné odkazy mají skutečný vliv na přilákání návštěvníků na web a pomáhají zlepšit jeho viditelnost na vyhledávačích.
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

Marketingová strategie

Marketingová strategie vám umožní vyniknout mezi konkurencí, lépe porozumět vašim zákazníkům a připravit efektivní marketingová opatření, která povedou k jasně stanoveným cílům, včetně dosažení ziskovosti.
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

Nástroje

V sekci Nástroje naleznete širokou škálu marketingových nástrojů, které jsou navrženy tak, aby vám usnadnily propagaci vašeho obchodu a přinesly vám lepší výsledky.
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

Obalové materiály

Správný výběr obalových materiálů je klíčový pro usnadnění vaší práce a zajištění bezproblémového doručení zboží až k zákazníkovi. Neméně důležitá je také prezentace, jakým způsobem je objednávka doručována zákazníkovi. Firemní logo na lepící pásce pak může sloužit jako další prostředek, jak si vás zákazníci zapamatují.
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

Podnikatelské poradenství

Aby projekty měly větší šanci na úspěch v rozsáhlém českém e-commerce prostředí, je klíčové, aby si uvědomovaly svou identitu, roli na trhu, směřování a potřeby svých zákazníků.
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

PPC

PPC je reklamní systém, jako například Google Ads (dříve AdWords) nebo Sklik, kde inzerent platí za reklamu pouze tehdy, když na ni návštěvník skutečně klikne (tj. Pay per Click). Je důležité připravit PPC kampaň s ohledem na cílovou skupinu, umístění reklamy a další proměnné, aby se dosáhlo co nejvyššího počtu kliků od lidí, kteří skutečně splní cíl reklamy (obvykle provedou nákup).
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

Právo

Internet není bezprávní prostor. Je důležité, aby vaše online podnikání plnilo požadavky platných předpisů a zákonů, stejně jako v případě provozování kamenného obchodu. Neznalost zákona není ospravedlnění, proto byste měli věnovat zvláštní pozornost právním aspektům spojeným s vaším podnikáním.
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

Překlady

Pokud uvažujete o rozšíření jazykových mutací vašeho obchodu nebo máte například zahraničního dodavatele a potřebujete přeložit popisky k produktům, můžeme vám doporučit spolehlivé kontakty, kteří vám mohou pomoci s překlady.
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

Převod a příprava dat

Přechod zaběhlého e-shopu na nový systém může působit jako náročný krok. Přenést všechny produkty a informace o registrovaných zákaznících bez ztráty dat a zachovat dosažené pozice ve vyhledávačích je ideálním cílem. A to všechno by se mělo provést plynule, aniž by si zákazník uvědomil, že se přesun probíhá. Nicméně je možné to zvládnout.
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

Projektové řízení

Plánujete přechod z offline do online prostředí a toužíte po zkušeném profíkovi, který vám s tím pomůže? Prozkoumejte seznam odborníků, kteří mají hluboké znalosti o přechodu tradičního podnikání na prodej prostřednictvím e-shopu.
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

SEO

SEO neboli optimalizace pro vyhledávače, představuje komplexní soubor strategií, metod a technik, které slouží k zlepšení viditelnosti a umístění webových stránek nebo elektronických obchodů ve vyhledávačích (např. Google nebo Seznam). Cílem SEO je přilákat co nejvíce návštěvníků na dané stránky a zvýšit jejich návštěvnost.
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

Sociální média

Více než polovina českých uživatelů internetu je přítomna na Instagramu a Facebooku, ale ani ostatní sociální sítě nezůstávají pozadu. V současné době nejsou sociální sítě pouze záležitostí osobního charakteru, ale hrají také významnou roli v oblasti podnikání.
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

Účetnictví

Pokud se věnujete podnikání, tak bez ohledu na rozsah činnosti se musíte zabývat různými účetními záležitostmi. Mezi ně patří vydávání a evidování zálohových faktur, daňových dokladů, dobropisů a také řešení inventur.
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

UX

UX je obor, který se věnuje zlepšování uživatelského zážitku na webových stránkách. Pokud připravujete nebo provozujete e-shop, je nezbytné zajistit, aby byl příjemný a pohodlný zejména pro vaše cílové zákazníky. To, co vaši zákazníci považují za správné nebo esteticky příjemné, se může značně lišit od vašich představ.
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

Zbožáky

Je klíčové nabízet své zboží na místech, kde ho aktivně vyhledávají potenciální zákazníci. Proto jsou zbožové porovnávače jedním z hlavních zdrojů příjmů pro e-shopy. Komunikace mezi e-shopem a zbožovým porovnávačem probíhá prostřednictvím XML feedu, který automaticky předává informace o nabízeném zboží.
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0
TRŽNICE

Práce


Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0
Dotazy
1
Řešení
0
Příspěvky
1
PROVOZ FÓRA

Aktuality z provozu

Aktuální informace z provozu
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0

Návrhy a připomínky

Vaše nápady a připomínky k provozu fóra
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0
Dotazy
0
Řešení
0
Příspěvky
0
Sdílet: