Ecommerce World

Recenze na Amazonu aneb kolik stojí zbavit se negativního hodnocení?

Nedávno mi přistál v mailu newsletter od mé oblíbené oranžovo-černé firmy. Možná to znáte taky – chvíle, kdy fakt nevíte, jestli se máte smát nebo brečet. A tahle zpráva rozhodně patřila do té kategorie „nevím, co si o tom myslet“.

Co se stalo? Tahle oranžovo-černá firma, kterou tu nebudu jmenovat, začala nabízet zbrusu novou službu. Pro koho? Pro prodejce na Amazonu. A co to je za službu? Mazání negativních recenzí od zákazníků. Jo, čtete správně.

Recenze na Amazonu, jak už asi víte, nejsou jen tak nějaké bezvýznamné blábolení od nespokojených zákazníků. Nejenže ovlivňují Seller rating, což je v podstatě to, jak vás Amazon vidí, ale taky rozhodují o tom, jestli získáte onen magický BuyBox – takový ten boxík, kde zákazník klikne na „koupit teď“. A když ho máte, vaše prodeje letí nahoru. Takže smazání negativní recenze? Zní to skoro jako kouzelný trik!

Newsletter, který mi přistál ve schránce, to popisoval krásně: „Pro smazání recenze je potřeba dodržovat zvláštní postup komunikace a znát všechna vaše práva. Know-how a zkušenosti jsou tedy zásadní.“ No jo, to zní sice odborně a profesionálně, ale taky trochu jako zbytečné strašení.

A pak přišla ta sladká tečka – cena. Tak schválně, kolik si myslíte, že si za to účtují?

Cena: 5000 Kč za každý úspěšně smazaný feedback.

Jo, čtete správně. Pět tisíc korun za jednu smazanou recenzi. No není to pecka? Tedy aspoň pro ně. A teď se vážně ptám: přijde vám to hodně, nebo málo?

Podle mě to není jen hodně. Je to naprostý masakr! Oranžovo-černá firma podle mého názoru spoléhá na neznalost lidí, kteří na Amazonu prodávají. Protože když si představím, že za 5000 Kč udělají v podstatě pět kliknutí myší… no, asi bych se měl dát na jiný byznys. A co vy?

Takže otázka na závěr: Přišla vám tahle cena přiměřená, nebo jste taky padli na židli jako já? Dejte vědět, co si o tom myslíte!

Mějte se krásně a doufám, že příště bude v mailu něco méně infarktového!

Jeden komentář na “Recenze na Amazonu aneb kolik stojí zbavit se negativního hodnocení?”

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Poslední články na našem blogu

Recenze na Amazonu aneb kolik stojí zbavit se negativního hodnocení?

Nedávno mi přistál v mailu newsletter od mé oblíbené oranžovo-černé firmy. Možná to znáte taky

Ze života eshopaře

Toprobot.sk Case Study

Klient prodejce robotických sekaček a bazénových vysavačů na e-shopové platformě Shoptet (Pokračování textu…)

Shoptet

Jak dosáhnout lepšího SEO pro eshopy ?

Chcete zvýšit návštěvnost vašeho e-shopu z organického vyhledávání a dosáhnout vyšších pozic ve výsledcích vyhledávání?

Marketingove tipy SEO

5 vánočních tipů pro eshopy

S příchodem konce léta začíná pro většinu e-shopů postupná příprava na Vánoce. Jelikož vždy probíhá

Marketingove tipy SEO Vánoce